Update

Oj, sist jag uppdaterade var före höstfesten. Den var trevlig. Efteråt gick jag ut och tog någon öl med två vänner, också trevligt.
Dagen efter höstfesten, i fredags, var vi ute i Khamn. Mastmagasinet. Det var kul, förutom ett gigantiskt blåmärke som numera pryder mitt lår.
Ptja... Hm, lördagen gjorde vi nog inget speciellt, inte vad jag minns iaf, men på söndagen däremot var det dags för dop! Alde skulle döpas i varnhems klosterkyrka. Det var jättefint. :) Är i Dingle för tillfället, så har inte lagt in några bilder som jag kan lägga ut här, men det kommer!

Ja, det var en kort och fin uppdatering. Nu ska jag fortsätta njuta av mitt lov, innan det är slut!
Ha det fint.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0