Första julsakerna inhandlat!

Ja, den närmsta tiden, 2 månader ungefär, kommer min blogg till stor del att bestå av julsaker. Prydnader, presenter, textiler, allt!

Jag har kikat runt på massa ställen och hittat så mycket fint! Hemma blir det ofta att jag kikar runt på Jotex, Ellos & Halens. Dom har jättemycket bra & fint!

Igår var vi även iväg till Överby, ett köpcentrum i Trollhättan, och då var jag tvungen att gå in på Rusta för jag visste att dom hade fått upp julsakerna! Och oj, vad mycket fint dom hade där, fanns så mycket jag ville kööööpa.. Blev dock inte så mycket då jag måste konka med mig allt på tåget när jag ska hem till Degerfors igen. Men hittade i alla fall en jättesöt dörrmatta & en ljusstake som jag köpte!





//E

 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0