Tre nyanser av gult

Oj... Var visst ett tag sedan jag var här och skrev sist.. :) Men det är så mycket nu, så man, eller jag i alla fall, orkar knappt sätta mig vid datorn och titta runt, än mindre uppdatera bloggen. Så är det, och så kommer det säkerligen att vara ett tag till. :)

Men, här kommer bilder i alla fall.

Byllarna! Mycket smaskiga. ;)


Såg att bilderna inte var så bra, så ska ta några mer.
Men detta är i alla fall gästrummet efter lite pillande. :)


 

Så kan jag berätta att vi har fått upp tapeterna i köket och det är så fint!!! :) Jag älskar det verkligen. Så, tack så jättemycket för hjälpen Tony!

Lägger först upp lite före-bilder på köket, dock ser man inte den fina bården (?!) vi hade.

 

Det gamla alltså, tre nyanser av gult...

 



 

Oooooch, det nya! Tadaaaaaaa!!! :)

 

Grått, med ljusare gråa fyrkanter!



Nu måste jag fortsätta göra mig i ordning så att jag inte missar tåget.
Ha det fint!
//E


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Det blev kanon fint! Ska bli kul att se i verkligheten sen =) Hoppas allt är bra med er. Så roligt att läsa din bloggigliblogg =) Puss o kram

2009-11-19 @ 12:46:35
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefiiiint blev det, och gästrummet såg också finfint ut. Där ska jag sova snart, någon gång, kanske. :D

2009-11-20 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0