Och så var det måndag igen...

Blir ett kort inlägg nu, ska strax iväg till skolan. Puh... Helgerna går så fort!
I helgen blev det inte mycket gjort.. Skön slapparhelg helt enkelt. :) På lördagen åkte vi till COOP i Khamn för att handla lite. Där finns nämligen tapeterna jag vill ha i köket! Och kan ni gissa? När vi kommer dit så var det extrapris om man har medlemskort, 99kr/rulle istället för 179kr/rulle. Så vi fixade medlemskort och köpte tapeterna! Hihi, kommer bli så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint! Så, A's snälla pappa sa att han kunde hjälpa oss ev. nästa helg! Lyckliga jag! :D
Resten av lördagen var mys, mys, mys, film och ps3. Jättekul!

På söndagen var det ju FARSDAG! Så vi åkte iväg till Andreas pappa såklart. Fikade lite.. Sen åkte vi med honom och köpte en bil och till sist blev det mat där. Så det vart en heldag. Jättetrevligt! :)
Eftersom att jag bor här.. Och pappa däääääär och jag nyss var hemma. Så skickade jag iväg ett kort med någon liten sak åt honom i. Plus att lillasyrran hade köpt något som jag fick vara med på!

Oj, ser att jag måste skynda mig nu... Bussen går snart!
Ha det fint sålänge!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0