Let it snow...

Ja-a, idag hade jag prov i NkB, tror att det gick bra, förutom några få slarvfel, men ingen är perfekt!? ;) Förutom prov så har jag varit hemma hos Elin. Vi bakade bullar och hade det bara sådär allmänt trevligt. Så har haft en bra dag.

Igår såg Truls snö för första gången! Han var inte så jätteimponerad om man säger så.. Fegis är vad han är! Hihi. :)





Jag och Andreas blev lite mer glada över snön. Var sådär jätte-massa-med-mest-mysigt. Så vi köpte glögg (ja, jag vet, det är tidigt!) och pepparkakor, tände öppna spisen och bara satt och njöt. Underbart!




Nej, nu ska jag fixa det sista till svenskan. Så ni får nöja er med en kort uppdatering idag.
Ha det fint!
//E

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Naw! Lille Truls! Så söt han är..Tuss va ju med Feg, för allt...inkl snö:P



MYYYYYSSSIGT med glögg o pepparkakor..de ska jag med köpa:P Men öppnaspisen har vi inte:S Kjam

2009-11-05 @ 23:34:53
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Linda

mysigt, vill med ha snö och glögg =(

2009-11-05 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0