Filmtime

Sitter i skolan och har rast, så passar på att skriva lite här... :)
Jag tänkte fixa om designen på min kära blogg snart. Har inte riktigt bestämt hur jag vill ha allt, men sitter och klurar lite. Duktig som jag är så får Andreas hjälpa mig. Men det är hemligt. :) Nejdå, jag kan allt en del. Bara jag vill och att tålamodet räcker till.
I helgen så var jag och Andreas iväg till Örebro en sväng, ovanligt värre, men denna gången var det faktiskt hans förslag. Där köpte jag lite julsaker och lite annat smått. Eller köpte, jag fick! Till slut kom det fram att Andreas hade en fin baktanke med resan till Örebro. Han ville köpa ps3 och han veeeet att jag älskar att gå runt i affärer, haha. Så det var väl en liten muta kanske. Men, jag klagar inte! ;) Han fick i alla fall köpt sitt ps3, även om det var slut på elgiganten i Örebro så att vi ääändå fick åka till Karlskoga och köpa det. Nöjd liten pojke nu i alla fall. Ni vet, barn på julafton? Det är Andreas när han startar sitt ps3. Everytime.

Nej, nu är det snart dags för lektion igen. Historia. Idag ska vi se på Gladiator, som väl alla i princip redan har sett. Eller?
 


//E

 


Kommentarer
Postat av: Linda

barn på julafton ja... kan tänka mig det.. hihi

2009-11-05 @ 00:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0