Glömde visst...

Det har varit en ganska jobbig vecka, har varit mycket i skolan. Men nu är det äntligen helg -> vila, slappa, mysa osvosvosv. Härligt! :)

-------------------------------------------

Började visst skriva ett inlägg som jag inte skrev klart förut. Så får väl fortsätta lite kanske...
Just nu sitter jag och spelar betapet och slösurfar. Roligt såhär på fredagkväll! ;) Lyssnar på musik som jag tänker göra reklam för också, Mörker - A's band. Dom finns numera på spotify, så det är bara att söka och lyssna. Do it!
Förövrigt så blir det nog inget speciellt i helgen. Bara vara hemma och ta det lugnt. Städa lite, plocka lite, kanske greja lite i förrådet och på söndag så ska vi åka till Andreas pappa.





Nej, nu ska jag fortsätta med betapetandet.
Ha det fint!
//E

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså, betapet utan mig ja... jaja, hade inte kunnat spela igår ändå,, Ronja tjuvade min dator =) finbesök serru, hihi

2009-11-07 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0