Bullmamma

Idag har jag varit hemma från skolan. Hade fruktansvärd huvudvärk när jag vaknade och den höll i sig ett bra tag.. Men, när huvudvärken äntligen gav med sig så satte jag igång att städa, baka, och lite sådär. Så idag har jag fixat klart data/gästrummet, blev inget med ommöbleringen, men har fixat i ordning det i alla fall. Så det är fint nu. Satt upp lite tavlor och ställt in en lampa. Lägger upp bilder lite senare!
Sedan har jag som sagt bakat också. Byllar blev det. Ja, med y. :) Gjorde även en plåt med pepparkakor. Men orkade inte fortsätta med dom, så haha...

Sitter med färg i håret... Som ska sköljas ur.. om någon minut bara... Så får uppdatera mer senare!

//E

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Åh va kul med lite pyssel! Ser fram emot bilderna! Puss o kjaaaaaaam

2009-11-13 @ 00:51:09
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0