Ja, jag veeeet...

Yes, då var det återigen ett tag sedan jag skrev. Men det är eller har varit så mycket den senaste tiden så jag orkar helt enkelt inte sätta mig vid datorn för att skriva blogg. That's life.
Just nu är det dock ganska lugnt på skolfronten, ska bara fixa ett arbete om Jehovas Vittne. Men annars tror jag att det mesta är klart före jul, vilket känns oerhört skönt!
Enda som är mycket nu är att fixa allt inför jul! Alltså, pynta, julklappar, julbak... Sånt. Men det är inte jobbigt, för sånt ääääälskar jag! Är så mysigt med jul så det är helt... Galet! Ska lägga upp bild på julpyntad lägenhet lite senare tänkte jag. :)

Hm, ja. Just nu får detta inlägget räcka. Ska försöka att skriva snart igen.
Ha det fint!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0