9 dagar kvar!!!

Julen närmar sig med jättesteg! Åh, det ska bli så mysigt... Även fast lägenheten är julpyntad både högt och lågt och det är snö ute, har jag inte riktigt fått den där julkänslan än. Får se om den börjar krypa sig på snart. :)


Jag är klar med alla julklappar och det är så skönt. Har hittat jättefina och bra saker till alla i år. Har även fixat med en liten extragrej till Andreas. 29 december har vi varit tillsammans i två år och förlovade i ett år. Det ska vi såklart fira lite. Så jag har fixat en jättefin sak till honom, hihi. Hoppas att du blir riiiiktigt nyfiken när du läser, älskling! ;)
Annars är allt fint, förutom att jag är lite sjuk.. Vet inte vad det är riktigt, men är inte alls i form. Så har inte varit i skolan denna veckan än, men imorgon ska jag släpa mig dit i alla fall.

Ptja, det får räcka för tillfället. Ska försöka sätta mig och göra klart religionsarbetet.
Ha det fint!
//E

Kommentarer
Postat av: Linda

Å snart kommer du hiiiiiiiit =) wiiiiie!!!

Äntligen!

2009-12-16 @ 23:02:02
Postat av: E till Linda

Det gör jaaaaag! :)

Äsch, du hurrar bara för att du vet att jag har med mig julgodiiiis. ;) Hihi!

Ska bli skönt att få komma hem till Dingle och familjen! Busa med Lucas! Och säga åt honom att sluta växa. :)

2009-12-17 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0